خرید و مشخصات تلویزیون ایکس ویژن 43XT745
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلویزیون‌های ایکس ویژن ساخت مادیران به خاطر داشتن کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبایی که دارد سالانه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. تلویزیون ال ای دی مدل 43XT745 ، یک تلویزیون هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. این دستگاه از سری تلویزیون های 43 اینچی با تکنولوژی صفحه LED و کیفیت تصویر فول اچ دی می‌باشد که به بازار عرضه شده و برای سالن‌ها و فضای متوسط بسیار مناسب است. تلویزیون هوشمند  43XT745 ایکس ویژن دارای صفحه نمایش 43 اینچی از نوع IPS LED است و کیفیت تصویر آن FULL HD می‌باشد و تصاویر را با وضوح بالای 2 مگا پیکسل (۱۹۲۰در ۱۰۸۰) و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. در ادامه متن به مقایسه این تلویزیون در سه سایت معتبر می پردازیم :

دیجی کالا :

تلویزیون‌ ایکس ویژن مدل 43XT745 یکی از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که از قابلیت ها و ویژگیهای به روز برخوردار است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است و این ویژگی به کاربران کمک می‌کند به دنیای نامحدودی از سرگرمی و اطلاعات دسترسی داشته باشند .این تلویزیون دارای پنل LED IPS است و وضوح تصویر آن FULL HD (1920x1080)  است که کیفیت تصویری بالاتر از انتظار ارائه می‌دهد. همچنین با وجود  دو بلند گوی 10 واتی و برخورداری از سیستم صوتی قدرتمند PureSound  ، این تلویزیون صدایی رسا و واضح را به ارمغان می‌آورد.این تلویزیون مجهز به درگاههای USB و HDMI بوده و به راحتی امکان اتصال هر دستگاهی از جمله هارد اکسترنال، فلش و انواع کنسول‌های بازی را فراهم می‌آورد. تیونر دیجیتال داخلی در این تلویزیون شما را از خرید دستگاه گیرنده دیجیتال بی‌نیاز می‌کند.

 

ایکس ویژن :

مشخصات کالا

  • تلویزیون هوشمند مجهز به پنل LED IPS با درجه كیفی +A
  • وضوح تصویر(FULL HD ( 1920x1080
  • مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure Sound
  • مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 7
  • مجهز به پردازنده چهار هسته ای CPU Quad Core
  • طراحی بسیار باریك و زیبا
  • دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
  • قابلیت پخش صدای دالبی Dolby
  • دارای قابلیت WIFI Screen Mirror و WIFI Direct
  • HDMIx2 و USB2.0 x2

ایده برتر پارسیان :

از سری تلویزیون های هوشمند برند ایرانی ایکس ویژن باید به تلویزیون مدل 43XT745 اشاره کنیم که با سایز 43 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی در اتاق های کوچک دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است و از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند. همچنین تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 43XT745 تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما ارائه می دهد و از سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound بهره می برد. طراحی فوق باریک و زیبا، مجهز بودن به پورت های USB و HDMI، بهره بردن از گیرنده دیجیتال داخلی و امکان نصب برنامه ها و بازی های مختلف از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا تلویزیون ایکس ویژن 43XT745 به محبوبیت و فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. در مجموع می توان تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 43XT745 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سیستم عامل اندروید 7.0، پشتیبانی از وای فای و اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت، امکان مرور صفحات اینترنتی و تماشای ویدئوی آنلاین و بهره بردن از سخت افزار با کیفیت جهت ارائه عملکرد روان و بدون هنگی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منزل شما دانست! این تلویزیون در سایز 43 اینچ عرضه شده و تصاویری با وضوح Full HD را ارائه می دهد. همچنین تلویزیون فول اچ دی 43 اینچ ایکس ویژن 43XT745 از سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound برخوردار بوده و تجربه ای لذت بخش از تماشای برنامه های مورد علاقه تان را برای شما به ارمغان می آورد! طراحی ظاهری زیبا، بهره بردن از پنل IPS LED و مجهز بودن به دو پورت USB و HDMI از دیگر ویژگی های این تلویزیون خوش ساخت ایرانی به شمار می آید.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 12 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی